Vidrigt...

Ikväll var vi på birsta en sväng. Köpte sandaler och uv tröja till S.
KÖpte även en bikini som var super fin. Kunde inte prova den där, tog en storlek o tänkte "måste väl kunna ha denna". När jag kom hem så satt överdelen perfekt o var jättefin... Men underdelen var det vidrigaste jag sett... Usch och fy. Tog av mig de så fort jag kunde, och satte mig på sängen o kände mig vidrig.
fy mår illa av synen. Kanske dags att inse att efter.man fått barn så kan man inte ha bikini trosor som sitter på höften (iaf inte om man ser ut som jag).
Tyvärr får man ju inte lämna tillbaka badkläder... snacka om att kasta bort pengar.
Usch, VIDRIGT!

Kommentarer
Postat av: Frida-Martina

Jag tycker inte att underdelar sitter bra på mig heller. Å då har jag inte ens född några barn :S

2012-05-19 @ 18:54:45
URL: http://www.frida-martina.se
Postat av: mamma

Matilda! Nu får du skärpa dig, du är ingen tonåring längre, du har fått 2 barn och är smal o fin ändå, tänk på dem så har anledning att jämra sig. De stackare som är tjock av naturen, men får hålla tillgodo ändå. Du är iallafall frisk, bara skenan åker av så kan du vara som vanligt igen. eller så gör du som jag, sluta med bikini-ha badscorts istället, då känner man sig mycket bekvämare.

2012-05-20 @ 17:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0