Nu är resan avbokad :[

Usch jag är så fruktansvärt trött och ledsen...

Läkarbesöket idag gick åt skogen... det syndes inte på röntgen att det hade läkt...
18 Juni blir nästa uppföljning. Kanske får jag ta bort den då.

Men vi skulle åkt den 25 Juni... och nu går det inte att chansa. Om jag inte får ta bort den vid läkarbesöket och jag inte avbokar resan så förlorar vi alla pengar.
Nu förlorar vi "bara" resan. Den som liksom skulle vara ett slut på allt som hemska hänt denna vår...

Sebbis blev så besviken, jag såg tårarna i hans ögon men ha sa: Mamma, det gör ingenting. Vi har ju en badpool här ute.

Usch vilket bakslag. Nu vill jag bara lägga mig under täcket och försvinna. Jag är så sååå deppad.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad tråkigt Matilda, du som hade längtat så mycket!

Men huvudsaken är att ditt ben blir bra, du får ha resan innestående och se fram emot att boka en ny när du har blivit bra i benet.

Jag tänker på dej!

Kram från moster Eva-Lisa

2012-05-24 @ 07:49:42
Postat av: Crixan

Tråkigt att det vart så fel! :/

2012-05-24 @ 14:10:43
URL: http://bustjejan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0