Dålig form...

Usch, jag borde inte ens tänka på sånt här. Jag borde koncentrera mig på att bli frisk. Men just nu mår jag riktigt ILLA av att se mig själv. Jag har gått upp så mycket i vikt sedan jag skadade mig, inte så konstigt eftersom jag inte kan röra mig särskilt mycket. Men det får mig att må riktigt dåligt o jag blir så ledsen och arg! Jag som faktiskt var i rätt bra form innan och tränade 4 dagar i veckan. Och nu sitter jag här och bara är äcklig.
Jag längtar tills jag kan börja gå promenader o träna igen, men det är så långt dit. Hela somnaren kommer jag vara rund, ingen bikini för mig i sommar kan jag lugnt säga!
Idag har jag dock suttit ute i solen, varit jättevarmt i solen så jag har bränt på min bleka hud lite.

Kommentarer
Postat av: monica

GLAD över att du KANSKE har fått tillbaka ett kg eller två. VACKRA DU VAR RÄDD OM DEJ. KRAMIZ

2012-05-08 @ 18:57:30
Postat av: Cilla

Gumman du är INTE tjock! Du är FIN! Tänk på alla feta människor som är med i fatcamp osv!! Du kan lätt gå ner ett par små kilo när du kan springa igen! :) Kram

2012-05-15 @ 22:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0