Tobbe, en fantastisk man<3

Att ha en man som min fina Tobbe. Det är helt underbart. Han har alltid varit underbar men nu sedan olyckan så har det bara visat sig ännu mera vilken fantastisk man och människa han är. Han ställer upp för mig, stöttar mig och hjälper mig med allt. Han ger mig kärlek och pussar. Han säger att jag är vacker när jag inte har duschat på flera dagar och jag har sjukhuskläder på mig. Han håller min hand, hjälper mig att stå när jag behöver träna mitt ben. Han är helt enkelt världens underbaraste man, världens bästa vän och mitt liv. Utan honom vore jag ingenting. Önskar jag kunde ge honom någonting tillbaka som visar hur mycket allting betyder för mig. Hur rörd han gör mig varje dag. Jag hoppas att det räcker med min kärlek, så lovar jag att ge tillbaka i tusenfalt när jag blir frisk igen. TOBBE, JAG ÄLSKAR DIG! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0