Dagar som dessa gör mig lycklig...

Det är lördag och man vaknar halv nio av barnens fotsteg i trappen.
Solen skiner och det är ett års kalas för världens finaste lilla tjej. Detta fantastiska lilla mirakel som är en livs levande ängel, buren i livet av kärlek och tro. Lilla fantastiska Svea ♥ (bilder kommer senare har dem på kameran).
Sedan får man avnjuta en härlig middag tillsammans med världens finaste familj, på vår altan i den varma kvällssolen, tillsammans med ett glas rose.
Detta är livet, det är mitt liv. Och trots att jag är rörelsehindrad känner jag mig oförskämt lycklig dagar som dessa.♥

Kommentarer
Postat av: Cilla

Häääääääääääääääääääääääääääääärligt!! :)

2012-06-10 @ 23:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0