Dag 100...

Nu har jag haft ställningen, de sex skruvarna i 100 dagar.
Det är svårt att förklara hur tungt det känns.
Från början var jag så deppad, sedan började jag vänja mig, sedan såg jag fram emot 23 maj, då vi hoppades o T trodde jag skulle få ta bort ställningen. Men icke, då raserades allt och det kändes som att börja om på noll igen.
Hur kan det inte vara läkt efter så lång tid? Jag har ju inte ont. Jag är så trött, less och nu känner jag bara att det är nog. Jag vill inte och orkar inte utsättas för mer skit nu.  Det räcker nu, jag har suttit här i 100 dagar nu. Vill inte mer. Och för varje dag jag sitter här blir jag dessutom fetare o fetare, och jag missar så mycket.av barnens liv.
JAG VILL INTE MER. ORKAR INTE MER.

Kommentarer
Postat av: Crixan

Måste vara oerhört frustrerande :/

Vikten kommer du att ta igen, lite svårare att få tillbaka tiden...

Hoppas verkligen du blir av med ställningen snart!

2012-06-01 @ 11:54:48
URL: http://bustjejan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0