Bubblor, fotbolls skolan och första tågresan.

I helgen har boysen testat bubbel poolen för första gången, vilken succe. Det kommer blir en klar favorit i sommar.

 

Nu är mina småhjärtan utlånade ända tills på Torsdag kväll. Sebbe min fina underbara stora kille är hos farmor och även på fotbolls skola denna vecka. Han är så stolt, och hans lag hade gjort tre mål idag och han hade gjort alla tre, hattrick!!! :] Han är så stor och smart och underbar. Han är verkligen en helt annan när inte Alex är med. Ikväll var vi och hälsade på dem och han berättade om vad de gjort idag, vad de ätit och allt som hänt på fotbolls skolan. Mitt hjärta. Han är så fantastisk, och det gör ont av kärlek och stolthet i mitt mamma hjärta.

Alex är hos mormor och imorgon ska de åka till Harry boy i Stockholm o hälsa på. Han ska få åka tåg för första gången. Han är också en helt annan när Sebbe inte är med, Igår var han också lugn och det gick att få honom att äta maten utan att tjata! Wow! Mammas lilla goding. Han är så gudomligt söt, och han är så mycket mindre än vad man tror. Men själv tycker han att han är en stor kille :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0