Var tog sommaren vägen?

Nu har vi semester tillsammans hela familjen!
 
Jag fick ihop två jobb veckor på halvtid, och det var sååå kul att jobba igen. Blev en mjukstart så får vi se hur det blir efter semestern.
Ska till läkaren igen den 31 juli, de hade glömt att skicka en ny tid... vilken enorm tur jag har med allting eller hur?
 
Var till sjukgymnasten och fick en super sexig (not) stödstrumpa som ser ut som en gasbinda som jag har över hela benet för att hålla svullnaden nere så jag kan träna benet bättre, målet är att så snart som möjligt börja cykla och gå. Puh, det gäller att ligga i!
 
Förra veckan fyllde också min käre far år men eftersom värmen och sommaren och solen lyser med sin frånvaro blev det inget firande i Specksjön, utan de kom hit istället. Lika mysigt det såklart men vi vill ju ha värme nu.
 
Vart tog denna sommar vägen? Jag vill ha sol och varmt så vi kan vara ute o njuta och kanske åka till stranden.
Det är första dagen idag och barnen gnabbas redan mer än någonsin.
De säger att de inte har något att göra för att deras bästisar inte är hemma.
När jag var liten kan jag minnas att jag roade mig själv rätt mycket, men speciellt Sebbe behöver verkligen aktiveras kan inte komma på några lekar själv längre...
 
Jag hoppas att det blir fint väder snart och kanske lite varmare (ser dock rätt dystert ut på den fronten).
 
Lägger in en bild på kidsen när de bubblade med sina bästisar i Lördags <3
 
 
Stor Sebbe tappade sin andra tand igår, hjärtat.
 
De var på Cirkus Elvria med mormor och hade en hel dag :)
 
 
 
Firade semstern i fredags med trerätters, och  rosa skumpa i poolen :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

oh my god vad den där drinken eller vad det är på sista bilden ser ut! :D

2012-09-07 @ 21:04:48
URL: http://marytheory.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0