Birthday.

Så har min födelsedag passerat, 28 år.... och tillika vår 3 åriga bröllopsdag och 12 åriga förlovningsdag ♥
 
Jag hade en jättefin födelsedag. Blev uppvaktad vid 06.30 av kidsen och T som sjöng så fint för mig.
Att barnen själv hade skrivit sina namn i mitt födelsedagskort får hjärtat att värka av kärlek ♥
 
Sedan sov jag vidare till klockan 9 och sedan spenderade jag hela 7 timmar framför spisen med att baka och laga mat till kalaset på kvällen. Min högerfot var uppsvälld i femdubbel storlek ungefär och självklart knallblå som varje dag. (Pga det är inte är någon vidare blodcirkulation i benet + foten efter att suttit still med det i över 4 månader...)
Men tårtorna blev iaf goda och maten helt okej :]
 
Tack alla fina vänner och familj som kom hit och uppvaktade mig och för alla sms o meddelanden. Jag fick så många fina presenter :) Bla Crosstrainer, Hantlar, Leilas cupcakes, Gynning vinglas, Melissa Horn CD, Presentkort på Birsta, Presentkort hos frisören, Converse, Klocka (båda självklart rosa ;] ), tunika, presentkort på Nelly, tavla och ljuskrona till altanen :) TUSEN TUSEN TACK! Och som i princip varje år då jag fyller år så bjöd faktiskt dagen på solsken :]
 
  Fotot läses in Fotot läses in Fotot läses in
 
 Tårtan :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis i efterskott :)

2012-07-06 @ 23:03:08
URL: http://jordi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0