Vanlij hjärtan...

Fick låna vaniljhjärtans formar + receptbok av Carin i fredags, så igår var det bara till att göra vanilj hjärtan.
Det var lite pill om man säger så, tur att min kära man hjälpte till :] Resultatet blev faktiskt riktigt bra, men de får vänta med att smakas tills på alla hjärtans dag :)

Så mestadels av denna helg har jag spenderat i köket med att baka inför Sebbes 6 års dag på Onsdag.
50 bullar, lite vaniljhjärtan och tårtbottnar. Kidsen och Tobbe gjorde chokladbollar :)

Annars har vi varit ute o gått en sväng, bastat, ätit god mat och handlat inför kalaset. Halva dagen idag har jag dessutom spenderat i sängen då min mage bråkade jättemycket med mig :(
Är så oändligt trött på min mage, jag önskar jag bara kunde skära bort den och få en ny fungerande mage.
Jag har fortfarande ont, varannan dag ungefär.
20 Feb ska jag få komma till doktorn, men det känns oändligt långt dit... :[


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0