-Är din mamma eller pappa hemma?

Hemma fortfarande med en mage som det svider i, värker i, låter i.
Jag borde kanske ta mig till doktorn men de kommer bara säga: Avvakta en vecka o hör av dig om det blir värre.
Hursomhelst, så ligger jag iallafall inte längre ner hela tiden utan jag sitter upp och har tillochmed tvättat lite.
Dock gick det inte bra, utan jag fick sätta mig ner en stund i tvättstugan.

Sebbis mitt hjärta tyckte jag skulle bli frisk så jag inte fick fyrkantiga ögon av teven. Hihi, någonting har iallafall fastnat av det jag lärt honom ♥

Just nu är det också mycket prat om sommar och sol, och palmer och Cypern. Sebbe har en önskan om att åka dit igen (han var 2,5 när han var där sist, men han verkar minnas allting.), som han också fört över på sin lillebror.
- Mamma du kan få mina kjonoj som jag haj i min plånbok så kan vi åka dit!, sa lille Alex häromdagen :)
Ja... vi får se jag kollar varje dag och räknar och drömmer också. Vi får se om jag lyckas knåpa ihop en två veckors resa i slutet av juni/början av juli. Det känns som vår lilla familj skulle behöva det. Bara åka bort tillsammans. Då man inte kan göra annat än att spendera tid med varandra ♥


Hursomhelst... igår när familjen var nere i Fagervik och åt middag så ringde det på dörren här hemma, där stod en äldre larm försäljare och det första han sa till mig var
- Är din mamma eller pappa hemma?
Jag blev så ställd när han sa det så jag bara tittade på honom och svarade, eh nä det är jag som äger huset tillsammans med min man och våra två barn!
Ursäkta men ser jag verkligen så ung ut? Iofs hade jag otvättat hår, pyjamas byxor och en rosa tröja på mig men ändå.
Hi hi Man får vara glad för det lilla helt enkelt. :]


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahaha, det är flera stycken som jag är vän med på facebook som har råkat ut för samma sak och det har varit just larm dom har sålt också. Dom kanske tror att man måste se gammal ut för att äga hus på det företaget. :D

2012-02-02 @ 16:38:45
URL: http://jordi.blogg.se/
Postat av: cilla

ha haa, var det chocken som gjorde att du ej ringde tillbaka? :p

2012-02-07 @ 04:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0