Mys med Alex.

Hemma med liten idag, de ringde och sa att han kräkts lite slem vid frukost, så det vara bara att hämta honom.
Dock verkar det vara falskt alarm, puh!
För han är pigg, ätit rostat bröd o blåbärssoppa till frukost och sedan lunch.
Tror han njuter av att få vara hemma ensam utan storebror, då får han välja precis vad han vill se på teven.

Mitt lilla hjärta han är så go ♥
Frågan är bara om jag måste vara hemma med honom i 48 timmar... eller om vi kan kanske gå igen på torsdag?
Eftersom det verkar vara falskt alarm.
 
Enligt min erfarenhet så har han känslig mage, och är det någonting han inte gillar så kräks han. Han sa till mig att han inte gillade gröten imorse, så hoppas på det då.
 
 
Nu ska jag mysa vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0