En vecka kvar...

Så har tredje advent passerat och det är nu bara en vecka kvar till jul.
Nästan alla julklappar är klara, ska ut imorgon och fixa de sista
Jag har bakat klart för i år, detta år blir det mkt mindre bakning, för det blir alltid kvar så mycket ändå.
Saffransbullar, Mintkyssar, Peppisar, Knäck och Ischoklad med polkagrisar, men tycker det räcker så ändå.
 
 
 
 
 
I Lördags var vi en sväng på stan i det äckliga vädret. Kidsen var hos Mano o S, jag kollade runt på stan medan T klippte sig. Sedan var vi ut på Idyllen på julbord med T's familj (merparten av den). En jättemysig dag!
 
Igår var vi hemma, jag kände mig inte alls kry. Vilket var synd eftersom pappa och Monica kom över på julfika och lämnade lite julisar (ja lite är väl att ta i, var tre fulla kassar både till vår och Onkens familj), Sebbe o Alex fick också varsin klocka och en ficklampa som det lekte i ett kör med igår. De blev så ledsna när de inte fick sova med klockorna på sig. Hihi de små liven ♥
 
Denna vecka blir det lite fix inför jul, städning och julpyntning. Allt ska vara klart till helgen har jag tänkt mig, för då vill jag bara mysa!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0