Shopping...

Igår fick vi hjälp av bästa M & S med barnpassning så vi kunde åka ut o leta påsk presenter och även inhandla lite nya kläder till mig.
Det enda jag kan ha på mig nu med min ställning är långkjolar eller klänningar. Det är stört omöjligt att få på sig ett par byxor eller leggings, så vi fick åka på lite shopping jakt igår.

Vi ska ju dessutom på 30 års fest nästa helg o man vill ju gärna se normal ut och gärna inte att ställningen skall synas.

Som tur var så hittade vi allting som vi sökte efter, hur ofta händer det? :]

HM hade inga snygga kjolar, de enda de hade var jättestora och alldes för mycket mönster på för min smak.
Men som alltid så levererade HM's barnavdelning ;] Tur att man är kort så man kan ha barnkläder.
Där hittade jag en snygg naturvit långkjol med lite spets på, jättefin :)

På MQ förälskade jag mig i en tunika/top fr Bondelid. Med rosa rosor på, så söt!
Det fanns också ett par jeans som jag gärna köpt om jag inte haft ställningen, ROSA :]

Och på Lindex hittade jag precis det jag sökte efter, en snygg långklänning. PERFEKT till festen! Och även i sommar.






Kommentarer
Postat av: Nina

Tack Matilda, det lät jättegott. Kanske ska testa det till påsk :)

2012-04-03 @ 12:59:59
URL: http://thepioneer.blogg.se/
Postat av: Cillis

SKitsnyggt!! :)

2012-04-06 @ 11:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0