Dag 57 av ca 100.

Ja, mindre än halva tiden kvar. Dock så mycket längre än vad jag någonsin väntat mig.

Läkarbesöket förra veckan släckte hoppet om min Riva resa i år. Och nu får jag koncentrera mig på cypern istället. Förhoppningsvis åker ställningen av sista veckan i maj, och då bör jag kunna ta mig fram med kryckor en månad senare i Cypern. Längtar så dit!

Påsken har passerat, super mysig med god mat. jennys härliga 30 års partaj. Har inte skrattat så mycket på länge. Familjen Onken har varit på besök. O på fredag kommer J, C och E hit på filmkväll. Vilka underbara vänner man har <3

Jag försöker se framåt, försöker se slutet på denna vidriga mardröm. På något konstigt sätt så anpassar man sig till detta också. Jag lever efter mottot att ALLTING SOM HÄNDER HAR EN MENING. Och även så denna gång.

Nu ä rförresten Alex blöjfri på nätterna också, mammas lilla älskling.

Slutar för denna gång, lovar att bli bättre på att blogga framöver...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0