Tandläkaren.

Imorse var jag till tandläkaren med mina små älsklingar.
För Alex var det första gången. Han var uppspelt men blev lite blyg när den SNÄLLA OCH OTROLIGT BARNVÄNLIGA tandhygenisten ropade in oss.
Han var så duktig och satt i stolen och gapade så snällt, och gjorde precis allting som hon bad om. Mammas älskling!

Och Sebbe var också super duktig, han gapade HELA tiden i stolen (för det hade minsann pappa sagt att man skulle). Inte ens när hon sade till honom att stänga munnen gjorde han det, hihi :]

När de satt där i stolen mina små hjärtan så bara värkte det i hjärtat av kärlek till mina små älskade pojkar.
De är två fantastiska individer, och jag ÄLSKAR dem så det gör ont i hjärtat.
Det är magiskt att få följa alla deras framsteg i livet. Åh mina fantastiska pojkar!


Kommentarer
Postat av: Cilla

Man kan inte annat att älska de där två busarna! Moster LÄNGTAR efter dem!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-09-12 @ 23:15:58
URL: http://annacecilia747.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0