-5 cm, 3 kg

Jag kör på med LCHF, och det går faktiskt riktigt bra!

När man väl kommit in i det så fungerar det jättebra.

Jag är en sådan person som är tjurig, om jag verkligen har bestämt mig så backar jag inte från det.

Då är jag stenhård, och kör på mitt race och då spelar det ingen roll vad någon säger :]

Denna gång går det dock lite segare när det gäller kampen på kilona, kanske beror det på att de andra gångerna har jag haft mycket "gravid kilon" som jag burit på, denna gång är det godis kilon som jag bär på och de är lite segare att få bort.

Men än så länge har jag minskat 3 kg och 5 cm i midjan, så sakta men säkert går det framåt :)

Denna vecka äter vi:

LCHF Gulaschsoppa, Carbonara sås med hericot verts, Chili con carne, Flygande jacob (utan ris för min del).

:]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0