Familje helg ♥

Haft en mysig helg tillsammans med nära och kära ♥

I Torsdags var jag och Cillis ut och åt middag, bara vi två! Sist vi gjorde det var 2003, så det var verkligen på tiden :)

I fredags var Cilla & Harry här och åt middag och myste med oss. Sedan sov de över och vi hade jättemysigt.
Vid lunchtid kom pappa och Monica förbi på lite kaffe, innan det var dags för oss att bege oss till Fagervik för Allhelgona firande. Många skratt och goood mat och dryck :)

Idag har vi varit på röris, i kyrkan, tänt ljus på gravarna och sedan ätit middag hos mamma & LEE.
Nu har vi äntligen landat i soffan. En mysig helg som gått alldeles för fort.

      

Måste lägga in en bild på min underbara klänning som jag fick hem förra veckan, jag älskar den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0