Time to leave.

Imorgon är det dags att åka iväg ner till Stockholm.
Bara jag.
Kommer bli en välbehövlig paus, en helg att ladda batterier.

Jag behöver verkligen ett uppladdning.
Jag är inte mig själv. Mitt humör går upp och ner som en bergochdalbana.
Ena sekunden känner jag mig sprudlande glad, för att i nästa vara nere i ett djupt hål.
Det är otäckt.

Hoppas ni övriga får en bra helg. Det hoppas jag att jag får, så jag kan komma hem till mina små hjärtan med mer energi och mer tålamod.
Kommer sakna dem, mammas finaste små skatter.

Imorgon kl 13 är det också dags för läkarbesök för A's fot. Lillgubben. Han sa förut : Jag går så, men när vi varit hos doktorn så kommer jag kunna gå som er mamma och pappa ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Matilda, sluta med den förhatliga bantningsmetoden, du förstör din kropp med, så ska du se att både ork och livsgläde kommer tillbaka. Du är inte den enda av alla dessa som håller på med den där metoden, som tappar både livsglädje och energi, dessutom tappar en del också håret mm...Jag lovar dej Matilda du kommer att må mycket bättre om du börjar äta riktigt, till den träningen du håller på med. Kram

2011-11-20 @ 14:28:45
URL: http://moalins.blogg.se/
Postat av: Cillis

Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen. Ska du aldrig uppdatera?????



Måste dessutom hålla med Malin här ovan.... ät ordentligt så blir hjärnan lycklig! :) Det är bevisat!



Puss

2011-11-25 @ 10:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0