Peter Pans hemlighet...

De hade pratat om den på jobbet, tillslut fick jag låna den av Camilla.
Carin rådde mig att inte läsa den, men jag är för nyfiken.

Nu har jag istället svårt att sova på natten, och känner en extra gång på dörren och fönstren. Särskilt i pojkarnas rum.
Det är den mest skrämmande och otäcka bok jag läst, och ännu har jag bara läst hälften.

I helgen är jag och barnen solo, T ska iväg och fiska (dricka öl hihi) med jobbet.
Vi hoppas på fint väder så vi kan få lite färg här hemma :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad är det för en bok? Hade tänk att läsa lite böcker nu när jag ska vara ledig innan bäbis kommer.

2011-05-20 @ 09:54:05
URL: http://jordi.blogg.se/
Postat av: åsa (några rum bort)

Wendyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy.......hehehehehe

2011-05-20 @ 12:08:35
Postat av: Cilla

Oh oh...scary! Typiskt dig, hi hi!

2011-05-20 @ 14:56:15
URL: http://annacecilia747.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0