Mysig morsdag.

Idag har det varit morsdag, vi började fira den igår då vi var hos svärmor och åt god middag.

Imorse fick jag skönsång vid sängen av mina tre älsklingar, jag hade tidigare fått en bikini och idag fick jag en cd skiva som jag velat ha, "Satan i gatan"- I like!

Sedan har vi haft fin besök av HARRY, Cilla, Mamma & LEE.
Vi firade tre mammor på en gång, det var C's första morsdag.
Vi åt en god middag och lite tårta.
En jättemysig eftermiddag som innehöll mycket gosande med världens goaste lilla bäs kille, Harry ♥
Så glad och snäll, sötisen! Saknar honom redan!!!

    

   



Imorgon är det måndag igen, och en ny arbetsvecka. Dock en kort sådan, 3 dagar. LOVELY!!!

Ps. 12 dagar kvar... ihhh.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Vilka härliga bilder! Speciellt den på Alex och Harry :)

2011-05-30 @ 16:24:39
URL: http://effet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0