Jeanskjol!

Idag har vi varit ut o handlat inför vårt middagsbesök på Lördag. Steffy och Mano ska komma hit och äta middag.
Sedan gled vi in på birsta för att kolla på en jeanskjol (sitter det ordet
 ihop? såg så skumt ut...) som jag sett tidigare.
Jag tog in den tillsammans med ett par jeansshorts, oh my! Båda var skiiiiiiit snygga men med tanke på priset kunde jag bara handla kjolen :]

Olivia Denim Skirt

Olivia Denim Skirt

I love it! Den kommer vara snygg både på jobbet och annars. :] (och att jag dessutom hade en storlek mindre än jag trodde var ju bara ännu roligare tihi)

Imorgon är det fredag igen, wihoooo!
Denna vecka på jobbet har varit en ren och skär pina, skönt att den snart är över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0