Underbara solsken!

Vi har haft en toppen helg! Man blir så löjligt LYCKLIG av att vara ute och njuta av solens värme!
Igår var en helt underbar dag, vi spenderade den tillsammans med familjen Wiklund/Larsson nere på andra sidan älven där vi grillade korv, åkte pulka och lapade sol. HELT UNDERBART!
Alex fick även äran att hjälpa Tobias köra skotern, åh så lycklig han blev!
Sean satt vi ute på deras veranda och hade lite "After is" hihi :) Medans barnen åt glass och busade.

    
Vackra indalsälven!


Sedan gick vi hem och jag gjorde fläskfilé med hemgjord pesto, den blev om jag får säga det själv riktigt god.
Med tanke på att jag ÄLSKAR pesto och skulle kunna äta det varje dag till allting :]
På kvällen var det ÄNTLIGEN dags för finalen i melodifestivalen, barnen kämpade sig genom den men ville ABSOLUT inte lägga sig.
Sebbe hejjade på Oh my god och Popular och Alex hejade på "Borgen" (Nicke Borg, fråga mig inte varför??!!).
Sebbe ÄLSKAR Eric Saade, han brukar ta på sig sina handskar och stå i hallen och sjunga, och Alex står i vardagsrummet och sjunger med någonting som mikrofon " Ma baaadddy want ja gaaaarl" :) Mina små älsklingar.
Men Alex orkade inte ända till slutet igår dock:

 ♥

Idag har vi varit i birsta med mamma, barnen fick jättemycket fina saker och jag fick en tröja *Tack mamma* ♥
Sedan fick jag en Lovely Levis tunika av min älskling, jag har ju faktiskt namnsdag imorgon ;] ♥♥♥

Hoppas ni också haft en härlig helg, nu är det arbetsvecka igen. Fullspäckad med bla sminkkurs på torsdag!

Kommentarer
Postat av: Cillis

oh oh ,sorry jag missade din namnsdag!!



Härliga bilder, speciellt den på Alex på golvet! hi hi!



Puss

2011-03-15 @ 16:57:42
Postat av: mamma

Alex ser ut som en slagen hjälte...........

2011-03-15 @ 20:45:00
Postat av: mamma

Alex ser ut som han har svimmat rent ut, han måste ha varit trött!

2011-03-16 @ 20:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0