Lyckligt lottad ♥

Då och då sköljer känslan över mig, känslan av TOTAL lycka.
Som tidigare då jag gick från barnens lekrum in i VÅRT kök i VÅRT hus.
Och då slog det mig, WOW vi bor i ett hus, vårt alldeles egna hus.
Det är så perfekt och jag trivs SÅÅ bra här och jag är så lycklig.
Jag har en underbar man och två perfekta barn, ÅH vad jag är LYCKLIGT LOTTAD ♥

***

Vi satt på nyårsaftonen och pratade om hur dåligt 2010 varit och att 2011 skulle bli ett bättre år.
Men jag satt igår och funderade efter att jag pratat med en härlig vän på telefonen att det faktiskt inte var så dåligt.
Det hände många väldigt underbara saker i mitt liv men man glömmer dem lätt eftersom hösten blev som den blev, eftersom hösten 2010 var den mörkaste hösten i mitt liv. Det var då min älskade farmor lämnade oss.

Men om man försöker se på allt annat som hände i mitt liv 2010 så var det ett härligt år.
Jag tror verkligen att det finns en mening med allting som händer.
Den första delen av 2010 var helt underbart, jag fick reda på att jag skulle bli moster, jag träffade nya vänner för livet och jag och min älskade man köpte vårt hus, och den andra delen var bara mörk mörk mörk.
Så allting har en mening. 



Kommentarer
Postat av: monica

Du skriver så bra, förstår vad du menar. Livet är inte alltid en fest, trots allt som hänt vet jag att du " LYCKATS " med järnvägsdragningen. DU ÄR SÅ DUKTIG

KRAMIZAR

2011-03-04 @ 21:28:37
Postat av: mamma

Ja Matilda, du är verkligen lyckligt lottad, glöm inte bort att tacka i din aftonbön. För utan Hans hjälp är vi inget. krama dina tre pojkar från mig

2011-03-08 @ 21:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0