Kan jag få en ny mage?

Jag är så trött på att min mage är så känslig. Så fort jag blir sjuk så sätter det sig på magen.
Så även denna gång, igår blev jag magsjuk igen.... och idag var jag hemma och hade ont i magen. Även T kom hem efter att han lämnat barnen på dagis, nu väntar jag bara på att barnen ska bli sjuka också...

Well... en bra sak är nu att jag mår bättre och att jag fick hem tre snygga tunikor från asos som satt perfekt! :]

Image 1 of ASOS Sequin Waist Kimono DressImage 1 of ASOS Stripe Knitted Dress With Shirred Waist
Image 1 of ASOS Printed Twist Detail T-Shirt Dress Fast denna är cremefärgad :)



Kommentarer
Postat av: Cilla

Ahhhh vill ha, speciellt den tredje tunikan!!



Stackare som e sjuk. Och underbart att du uppskattar ditt fina liv gumman, ert hus och dina pojkar! :)



Ringer dig sen sotis.



Puss

2011-03-08 @ 13:32:51
URL: http://annacecilia747.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0