Självförtroende boost.

Vilken härlig ledig dag vi haft, jag och boysen! (T jobbade tyvärr...)
Härligt väder, bakat klart inför "lillebrors" student  och bara myst jag och mina små älsklingar.
Sebbis har mest varit iväg och lekt med sina kompisar, men jag och Alex har haft dagen tillsammans.

Ikväll har vi handlat lite, varit på IKEA och inhandlat förnödenheter, vi har myst i kvälls solen, T har kollat fotboll och jag har tvättat och dammsugit. Skönt!
Har börjat fylla min resväska med kläder, alldeles för mycket... måste gå igenom vad jag verkligen behöver.
Snart... snart... SNART!!! :]

Vill ni veta en liten hemlighet... jag sökte ett jobb för ett tag sedan. Jag fick en telefon intervju, en face to face intervju och sedan ännu en teleintervju... Sedan ringde de och... erbjöd MIG JOBB!
Förstå att lilla jag gick igenom alla test, att JAG var bäst av alla. Att det var MIG de ville ha! :]
Jag funderade, diskuterade med mina nära o kära, och med min chef. Tillslut bestämde jag mig ändå för att stanna på mitt älskade jobb. Det jobb som jag älskar, och med arbetskamrater som jag älskar och har haft mig nära i snart 8 år.
Jag meddelade dem detta idag och fick svaret: Åh vad synd!!! Vi som verkligen ville ha dig i vårt team. Med den inställningen som du har så vet jag att du kommer gå långt i livet Matilda. Om du ändrar dig så har du första tjing hos oss. Bara så du vet..

Wow... vilken självförtroende boost. hihi Jag känner mig SÅ LYCKLIG! :]

Det är sommar, värme, jag har ett underbart hus, en snygg man som älskar mig, två underbara söner, en fin familj, en liten systerson som känns som min egen, ännu en "syster" som snart ska få bäbis och vi ska åka utomlands jag och T ♥ Och dessutom är jag "wanted" så att säga hihihi :]

Hoppas ni får en underbar helg! Imorgon ska T klippa sig, vi ska växla pengar och familjen W/L ska komma hit o grilla med oss :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, vad underbart livet kan vara :)

Jag är så glad för din skull Matilda!



Kram från Jenny, o Lillis som lugnt ligger kvar ;)

2011-06-04 @ 11:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0