Midsommar & kalas.

Vi hade en mysig midsommar uppe hos pappa & M i Specksjön.
Sill och grillspett, lek och skratt.
Vi firade även pappa med present och sång, då han fyller 60 snart :]
Vi spenderade natten i pappas tält, till barnens stora förtjusning.
   

Idag har vi haft kalas för mig, eftersom jag blir 27 år imorgon!
Har haft en jättefin dag och fått jättemycket fina presenter.
Toningskor, bok, Pizza sten, BBQ panna, Armband, Badenbaden stolar, Rosenhagtorns träd, blommor, Grill, Torkvinda, presentkort osv. TACK SÅ MYCKET för alla fina presenter! ♥

    

  Kusinerna leker med bilar :]



Helgens STORA händelse är dock att min lilla Sebbis börjar bli stor, han har fått en lös tand!!!

    Mammas stora hjärta ♥

Imorgon efter jobbet ska vi fortsätta fira min födelsedag med middag ute på Skatan tillsammans med Cilla & Harry.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Grattis Matilda på födelsedagen! Hoppas du får en riktigt fin dag :) Kram!

2011-06-27 @ 09:50:26
URL: http://effet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0