♥ Långhelg ♥

Vilken härlig långhelg vi haft tillsammans, och vilket väder, I LOVE IT!!!

I Lördags var familjen W/L här och grillade med oss på kvällskvisten, mysigt!
Och gulliga Anna kom över med lite jordgubbsplant igår förmiddag, TACK :]

Igår var vi ut på en långprommis med stopp för lite kaffe i fagervik. Medans vi satt där brände jag mig nåt så otroligt, är alldeles röd i ansiktet och på axlarna + framsidan.... Aj :/ Så idag var det solkräm på!

Idag har vi haft en mysig nationaldag. Var nere på Wifstavarv med Mano & S. Där fikade vi, lyssnade på lite sång, barnen blev ansiktsmålade av Pontus och sedan fick de ta en liten ridtur :]

I eftermiddag har vi ätit middag hos mamma & LEE, där vi även fick bada badtunna, LOVELY!
En riktigt härlig helg med sommarvärme tillsammans med min underbara familj ♥

    
 

Ps. 4 dagar kvar!!! :]




Kommentarer
Postat av: Cilla

Häääääääääärligt! Jag vill också ligga i negerbadet!



Kram

2011-06-06 @ 23:32:07
URL: http://annacecilia747.blogg.se/
Postat av: Frida-Martina

Ja, gå och se den! Jag tycker ju även att Justin Bartha är snygg :] hehe

2011-06-08 @ 18:24:24
URL: http://www.frida-martina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0