I'm in loooooooooove!

Igår åkte vi ner till Stockholm och hälsade på Cilla, Mark och lille underbara Harry!
Jag blev omkullkastad och förälskad på en gång då jag fick se honom, och när jag fick hålla honom i min famn brast mitt hjärta av kärlek till det lilla miraklet.
Att man kan få sådan stark kärlek till ett barn som inte är ens eget, det är fantastiskt.
Han är underbar, och Cilla & Mark är sådana fina föräldrar.
Man riktigt såg hur de strålade av lycka, och Marks ögon bara glittrade av kärlek och stolthet till hans lille son.

Jag är så STOLT över min fina storasyster, allt hon gått igenom och nu är hon här, med en underbar man och en underbar liten son. Hon har hittat meningen i sitt liv och hon är så lycklig. Och när hon är lycklig, ja då är jag också lycklig.  Jag älskar min syster högre än fågeln kan flyga, det är svårt att förklara hur nära vi står varandra.
Och nu när hon också blivit mamma känns det som vi kommit varandra ännu närmre.
Det är unikt att ha en syster som henne. ♥


Nu bilder av den fina lilla familjen.

     

  
 

Alex vår lille älskling har haft en tuff helg hemma hos mormor och LEE. Han drog på sig en riktig magsjuka eller om det var något han fått i sig. Fr 03.00 till 11.00 igår hade han kräkts 8 gånger+i blöjan, sedan fick han feber.
Stackars liten älskling :( ♥
Sebbe han verkar vara bättre i magen, så imorgon får han gå på dagis och jag får ta en dag hemma med Alex, för ännu vill han inte äta någonting.
Det känns underbart att vara hemma igen hos mina två älsklingar, men samtidigt känns det som en del av hjärtat är kvar i Stockholm hos den lille charmknutten Harry ♥

Vägen hem var rena isgatan, tack till min älskade man som tog oss säkert hem till våra små ögonstenar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0