Första veckan avklarad.

Ja nu är första veckan på min LCHF diet 2011 avklarad.
Det är de första två veckorna som är värst.
Man är hungrig, trött, grinig, sur, lättretad, förvirrad och skakis.
Nu efter första veckan börjar hungern och skakeriet gå över, skönt!
Jag har lyckats gå ner 1,3 kg första veckan, så nu är det bara 4,7 kg kvar till mitt mål.

Idag är jag hemma med lilla Alex som varit så sjuk i helgen, han är fortfarande inte riktigt sig själv.
Han har nästan fått tillbaka sitt spring i benen, men han äter INGENTING och i blöjan är det bara som vatten.
Tur han vill dricka iallafall, så antar att det blir till att vara hemma tills han ätit frukost, lunch+middag en dag.
Idag har jag fått i honom en halv flaska välling, och nu sover han i vår säng.
Det är så mysigt att vara hemma med honom, han får ett helt annat lugn i sig när inte storebror är hemma. Mitt lilla hjärta. ♥

 Alex & mormor igår ♥

Mitt stora hjärta är på dagis o kommer snart hem, de skulle få åka taxi och se på teater idag, spännande :]

Kommentarer
Postat av: Crixan

Starkt jobbat!

Vi tänkte också ta och börja med LCHF diet nu, ska investera i en LCHF kokbok på onsdag :P Har kört en snabb kur nu med naturdiet (eller ja, snabb och snabb, sedan strax före jul) och gått ner 10 kg, dock så är det väl dags att börja ordna lite mer långsiktigt som är hållbart.

kramz från tallnäs!

2011-01-17 @ 20:15:33
URL: http://blogg.aftonbladet.se/bustjejan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0