Goosebumps...

Tobbe är ute i ovädret och skottar lite.
Kollade på landskampen på 3an och där visade det ett klipp fr 2006.

Det var Os finalen i Hockey mellan Sverige och Finland och jag minns det som igår.
Vi hade "permisson" från barnsjukhuset, skulle få sova första natten hemma.
Pappa var på besök och han hade med sig Cilla som fick träffa Sebbe för första gången.
Och så var det dags för Sebbis att amma så jag smög in i sovrummet så jag kunde få vara ifred, dels för att amma och dels för att få se slutet (Cillis kunde ju inte vara tyst hihi) av den sjukt spännande matchen.
Och där satt jag i sängen med världens finaste lilla pojke och tittade på hockey och så tog Sverige guld.
WOW vilken känsla det var, och nu ikväll när jag såg det igen på tv fick jag tillbaka samma känsla och jag fick goosebumps över hela kroppen ända upp på kinderna. Ihhh.

***
Jag vill inte ha mer snö, jag vill ha vår, jag vill kunna gå ut och känna den underbara lukten som kommer på våren och jag vill kunna ta en promenad utan att frysa.
Jag vill kunna sitta på vår altan med en kopp kaffe, jag vill kunna klä på barnen bara en tunn jacka och jag vill vara ute och njuta av livet, känna solens strålar och ha långa ljusa kvällar!

JAG HATAR VINTERN, HATAR HATAR HATAR!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack ska du ha.

Det är ju hopplöst med dessa dagisbaciller.

Hoppas vi får hålla oss friska ett tag framöver nu. :)



Har ni hört något mer om hur det blir med erat bostadsområde?

2011-02-10 @ 21:18:51
URL: http://jordi.blogg.se/
Postat av: C

Det gör du väl ändå inte!!!! Jättefint med ny fin vit snö.

2011-02-11 @ 09:02:33
Postat av: Anonym

Jasså du... inte minns jag att det blev VM guld den dagen då jag träffade Sebbe. Men jag hade ju mycket viktigare saker att tänka på då....som SEBBIS!!



Men lägg av nu... om du bor i Sundsvall får du lära dig att gilla vintern, så det så. I looooooove it, men kanske det beror på att jag inte bott i sverige på så många år så för mig är det lyxigt och exotiskt! Puss

2011-02-11 @ 12:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0