Fiskar...

Så var helgen över igen.
Fredags kvällen började jag i vid Sidsjön tillsammans med mina härliga arbetskamrater. Lite grillning och skratt.
Och projektledarna fick testa på att åka lite draghund, tur att jag slapp det hade kunnat gå mkt illa :)

Igår var vi ut till mamma och skottade hela hennes backe, puh jag har ont i kroppen idag samt att jag bakade lite inför Tisdagen då älsklingen fyller 5 år ♥
Sedan var det dags för höjdpunkten på hela veckan enligt Sebbis, melodifestivalen :)
Själv tycker jag att det börjar spåra ur, för många deltävlingar och alldeles för många S-K-I-T låtar.
Men jag tror att årets vinnare var med igår, Sanna Nielsen var grym!

Idag har vi städat lite, Sebbis har varit på kalas hos Wilmer och under tiden var vi iväg och köpte fiskar till akvariet som Sebbis ska få i födelsedags present. Hoppas att han kommer att bli glad :]
Sedan har jag bakat bottnarna till tårtan som skall färdigställas imorgon.

En rätt lugn och skön helg med lite småplock :)

Nu har jag nedräkning tills nästa helg då vi får besök av Cilla, Mark & HARRY ♥ Åhhh vad jag LÄNGTAR!

Kommentarer
Postat av: Frida-Martina

Hahahaha, fattade inte först. Ja du, vart e den.. står nog "oanvänd" hos mina föräldrar :]

2011-02-13 @ 21:00:04
URL: http://www.frida-martina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0