...

Vi hade en mysig helg.
T började pilla lite med garage taket, jag städade källaren (och dödade cirkus 100 spindlar uhhhh) och mitten våningen. Nu är det bara övervåningen kvar så är huset skinande rent :]
Sedan gjorde vi ett besök på selånger marknad också, barnen tjatade konstant efter godis, ballonger, karuseller även fast de fick både det ena o det andra :)
Fick med mig en fin ljusstake att hänga i fönstret annars var det mest crap ärligt talat.

Idag hade jag en bra dag på jobbet trots att jag pratade med en självmordsbenägen kund :/
Efter jobbet var det dags för Body Combat! Wihooo vad roligt det var, men sjukt svettigt och mina armar är som spagetti nu.
Träffade även E där, det var kul! Var så länge sedan jag såg henne, hon stod framför mig så hon såg inte mig iallafall när jag slogs :] ha ha.

Hursom... Alex har blivit SÅ duktig på att vara utan blöja. Inte en enda olycka i fredags eller idag på dagis, duktigt hjärta :)
Och Sebbes tänder är sååå lösa, men han är för rädd för att ens röra dem. Han vill inte att "det ska komma blod" fegproppen!

Nu ska jag sluta, mina armar orkar inte längre :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0