Bilar 2.

Wow så var den äntligen dags att gå på bilar 2.
Vi hade aldrig varit på bio med pojkarna tidigare (de har varit med faster & mormor) men nu hade vi lovat dem att se Bilar 2. Och ikväll var det dags, spänningen riktigt gick att ta på imorse.

När vi kom fram till bion fick de varsin bil och varsin blixten meny med popcorn, lite godis och en dricka i en samlar mugg. Wow!
Alex tyckte det var lite läskigt när det blev mörkt, och pratade högt med mig genom hela filmen.
Dock var den lite för lång, för efter en timme när allt gotta var slut så började Alex skruva på sig, och då var det en hel timme kvar. Två timmar är lite väl långt för en 3 åring med spring i benen.
Men Sebbe satt så snällt i sin stol och tittade spänt på filmen. Den var spännande tyckte han :]

  

Själv tyckte jag att första Bilar filmen var betydligt bättre. Denna behövde man vara minst 5 år för att ens förstå lite av, då det handlade om spioner.
När vi kom hem var Alex jätte dunder trött, men han somnade iallafall inte på bion. Som vissa andra nästan gjorde ;] Oooops!

Well... imorgon är det dags för mitt första Zumba pass, jag ser fram emot det. Jag ska gå dit tillsammans med Cecilia, så hon får nåt att skratta åt :]
Men jag har ju faktiskt dansat magdans tidigare, så lite höftskakningar bör väl sitta kvar :]


Kommentarer
Postat av: Cilla

godingarna! Så söta, de små filurerna! Vilken tur de har!

2011-08-17 @ 23:39:56
URL: http://annacecilia747.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0