Lyckorus.

Vilken UNDERBAR helg det varit!
När man haft en sådan här helg så känner man bara ett stort lyckorus.
När man kan vara ute på sin egen gård och påta på, barnen kan leka med sina kompisar ute på gatan hela helgen, grilla och ÄTA MIDDAG UTE PÅ VÅR ALTAN!
Det är ren och skär lycka.
Lycka över att få ha en fantastisk familj, ett härligt hus och LYCKA över att solen återigen värmer och lyser upp våra dagar.

Det är svårt att förklara hur LYCKLIG jag känner mig, det är första våren i vårt hus och det är allt jag någonsin drömt om. Alla år som jag vantrivts inne i en lägenhet varje vår och sommar. Då jag bara längtat ut och drömt om hur det skulle vara att bo i eget hus, nu är vi där!!!! :]

 Hela gänget med ungar ute på A & T's veranda (Alex var så glad över att han fick leka med Lova, och Sally... för hon hade ju flätor!!! hihi sötisen)

    

Idag har jag också hunnit iväg o handlat lite blommor, det blev så fint så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0