Lyckorus av att dammsuga :]

Idag har jag lagat middag för första gången i vårt hus, och sedan tog jag ett varv på entré våningen med dammsugaren.
Och det var första gången någonsin som det åkte ett rus av lycka genom min kropp när jag dammsugade.
Att få göra det i ett hem som är vårt, bara vårt. Där vi kan göra vad vi vill, där allting vi gör är för oss och ingen annan.
Att få plocka in sina saker i våra skåp, bara våra!

Att släppa ut barnen på gården och se dem överlyckliga ta fram sina cyklar och springa över till W & L med ett stort leénde för att leka en stund, för att sedan ropa in hela familjen: Nu är det mat.

Det är en dröm som gått i uppfyllelse, det är en känsla som är svår att beskriva. Det är ren och skär LYCKA.

Kommentarer
Postat av: Cillis

Hi hi vem hade trott att du skulle bli en san hemmafru?! Superglad att ni har det sa bra gumman! puss och grattis!!!!!!!!!!

2010-09-03 @ 00:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0