En helg med the Onkens.

Vi har haft en jättemysig helg med The Onkens. Shopping, middag och härligt sällskap. Även hunnit med att titta på vagnar till mini! O Cillis hade fått en sån fin mage, myyyys!

Lördagkväll var det Ladies Night med C, Solmaz, hennes syster + kompis. Showen var över alla mina förväntningar, den var super bra!

      
 

Roligast av allt på hela helgen var nog att när vi kom med tunnelbanan och skulle ta bilen hem kl 01.30 inatt så var det is på hela bilen, och ingen isskrapa hittade vi, det slutade med att jag skrapade rutan med The Onkens visa kort ;]






Jag ber om ursäkt om någon tyckte jag verkade sur, jag är nere i en svacka och den känns ganska djup just nu.
Hur jag ska komma upp har jag ingen aning, önskar det fanns en knapp att trycka på.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Egentid kanske känns lockande?

2010-10-20 @ 23:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0