Julskyltning finns bara i "byar".

Idag har vi varit en sväng på julskylningen nere på "byn" som min kära syster uttryckte det tidigare idag.
Frågade henne om de skulle på julskyltning, och fick då svaret att det inte fanns i Stockholm utan mer i "byar" som Sundsvall och Timrå. ha ha :)

Det var mysigt men dock sviiiinkallt! Alex är precis som sin far och mor och gillar INTE kyla, det behövs bara 5 minuter ute i kylan så blir han gnällig, lillfisen!

Sebbis tittade på tomten också idag, men bara tittade, sedan gömde han sig bakom min rygg.
Vi kollade även på de små ponnys som fanns och som man även kunde få rida på, han ville först inte men efter att tittat på två tjejer som red på dem så ville han också :] Lillfegisen!

 

Annars har väl denna helg bestått mest av stress, jag önskar att det fanns minst 10 stycken av mig och att dagarna hade 48 timmar!
Det är tur att min käre man har lite mer speed i sin renovering än mig och det får jag minsann också höra :)



Kommentarer
Postat av: mamma

Vad mysigt ni gjort det på huset och barnen måste ha haft en mysig helg, förberedelse inför julen.

2010-11-28 @ 20:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0