3 down... 1 to go.

Måndag eftermiddag kom T inspringades, ja han var också drabbad. Så jag fick ta mig i kragen och laga mat och ta hand om barn.

Och idag efter dagis så var även lilla Sebbe drabbad av den stora strejken i magfabriken.
Stackars lilla älskling.

Nu är det bara Alex kvar, hoppas hoppas att han klarar sig!

Förövrigt så har det ju kommit en hel del snö, I don't like it!!! Men barnen blev överlyckliga imorse när vi kom ut.
Men för mig känns det bara, nej nej nej. Skottning, mycket kläder och svårt att köra bil. Bara minus för mig.
Fick jag välja skulle det vara vår & sommar året om.

Imorgon är jag och T ledig, det är dags för begravning av min älskade lilla farmor.
Det kommer bli en tung tung dag, bara av att skriva det får jag ont i magen och mina ögon tåras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0