Kurs.

Imorgon kl 06.08 åker jag ner till Stockholm på kurs, och kommer hem på fredag kväll.
Det är bara jag härifrån, så jag känner ingen annan av de 12 deltagarna, så det känns lite nervöst.
Jag är inte så bra på sånt ;)

Vi ska spendera veckan med lite försäkrings juridik och liknande, kan nog bli intressant.
Vi ska vara ute på Lindingö på en kursgård, typiskt jag som velat träffa Cilla eller Mark en sväng. (Man vet ju aldrig om C är hemma).
Jag har hört rykten om att det är väldigt bra mat där, så jag lär väl gå upp ett kilo eller två :)
Tur jag packat springskorna, så jag kanske kan ta mig en tur.

Nu ska jag mysa lite med min man.'

Har ingen lust att åka, vill gärna packa ner barnen så jag kan gosa med dem på kvällen :)

Skriver nog inte mer denna vecka!

*All min kärlek o tankar till familjen E idag.*


Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack Matilda för att du bad och tänkte på oss igår. Nu får vi tacka Gud att det gick bra, och fortsätta be för att det ska gå bra med tillfrisknandet :) Hoppas du har det trevligt ute på Liiiidingöööö. ÄT ÄT ÄT! Det skulle jag gjort ;) Kram

2010-05-04 @ 15:20:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0