En natt på knaust :] ♥

♥I fredags var jag ledig, skönt! Myste tillsammans med barnen, tyvärr var de lite sura. (spec mot varandra) så efter lunch slängde jag dem i sängen så de fick sova en stund, sedan var de sig själva igen :]

Mamma kom hit strax efter 15 och hjälpte mig nästa in C's klänning som jag lånat.
Sedan fick jag lite brått att göra mig klar, var inte alls klar när sötaste Solmaz kom hit.
När jag väl var klar surrade vi lite och smuttade på lite mousserande innan T och barnen skjutsade oss till Återträffen.

Vi satt ett par i klassen på puben, innan det var dags att gå till aveny. Där var det lite mingel och sedan dags att sätta sig. Vår klass fick maten sist av alla, dessutom smakade den inte bra. BLÄ! Jag som var så hungrig!
Sedan var det dags för foto, som tur var fick jag stå så man kunde dra in magen ;]
När middagen var avslutad så var det för de som ville att dansa loss, men jag höll mig mest i bakgrunden, kände inte för att dansa.
Kl 01.10 tog jag och F en taxi hem.
Att gå ut är inte riktigt min grej längre, mkt roligare att tex sitta på en pub och surra.

Igår var vi ner på stan och kollade på Motorcyklar, Sebbis var lite rädd för allt ljud men Alex var jätte imponerad av alla snygga MC. hihi lill bubbisen!
- Vad tycker du om alla motorcyklar, visst är det många?
- Jäääääätttteeeeeee många, svarade han då ;)



Sedan åkte vi ut till Fagervik och åt en mumsig grill middag *LOVE BBQ*.

Idag har vi firat morsdag :) Fick paket och fin sång i sängen imorse.
Jag ska få äta en tre rätters middag och sova på Knaust med min kära man den 12/6, längtar! ♥
(Så Solmaz, vi får ta vår fotbollskväll en annan dag tyvärr :/)
Oxå har vi varit till min lilla farmor en sväng och middag ute hos mamma, en mysig morsdag!

Imorgon är det Måndag igen, känns tungt att gå till jobbet. Då jag vet att det är så mkt att göra. Får ont i magen.


Kommentarer
Postat av: Solmaz

Är helt ok att ta fotbollskvällen annan dag. Mysigt med knaust. Vi ses troligtvis inte förrän gatufest-veckan! Men vi hörs innan dess! Kraam

2010-05-31 @ 14:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0