De första 4 minuterna.

*Glömde skriva igår att jag hann med att träffa Cillis för en snabbfika innan mitt tåg gick i fredags, myyys!*

Igår var vi på kalas uppe på norra berget, tre av Sebbis kompisar som hade kalas med lekar och fika. Vi to en prommis upp dit med vagnarna, jättemysigt!
Sedan drack vi lite vin på kvällen när barnen lagt sig, mysigt!

Idag har vi varit en sväng på Birsta, inhandlat lite skor, byxor och fleece tröjor till barnen.
Jag hittade även en snygg rosa softshell tröja fr peak som var på rea!

Imorgon är det dags för jobb igen, känns som en evighet sedan jag var där.
Jag har lärt mig att man ska tänka positivt, det var en av sakerna vi fick lära oss på kursen.
När det är måndag morgon ska man inte tänka, neeej det är måndag. Utan jaaa det är måndag morgon, då är det en hel vecka kvar till nästa måndag ;]
Och även att de 4 första minuterna av allting man gör formar hela dagen.
Så man ska försöka göra de första 4 minuterna bra och positiva. Tex när man kliver upp, när man kommer till jobbet och när man kommer hem :)

Nu är jag nyss hemkommen från en prommis, så jag ska ta en dusch och sedan krypa upp i T's famn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0