Mitt hjärta slår dubbla slag.

Idag var jag till VC för att ta lite blodprover för att kanske få ett svar på varför jag är så sjukt trött hela tiden.
Mitt blodtryck + blodvärde såg bra ut.
Men hon lyssnade på mitt hjärta och klockade mina hjärtslag och berättade sedan för mig att mitt hjärta slår 2-3 dubbelslag per minut.
Så jag fick en tid till en annan läkare nästa vecka för att ta ett EKG och ta prover på min sköldkörtel.
Det var inte så kul att höra, så jag känner mig lite ledsen ikväll.

Jag som trodde att jag inbillat mig när mitt hjärta gjort lite ont och jag fått kippa efter andan, jag som trodde att jag hade någon slags panik ångest. Men tydligen så var det inte så.

Nu hoppas vi bara att mina prover ser bra ut, och att jag kan få några små tabletter som får mitt hjärta att lugna ner sig lite.

Kommentarer
Postat av: Moster Malin the one and the only

Nu slutar du och äter alla mysko dieter! Jag fick mitt problem med sköldkörteln när jag gick ner 18 kg! Det för inget gott med sig med att bara äta en viss mat...ät, människa så kommer du bli bättre! OCh sköldkörteln är inget att oroa sig över...det finns hjälp att få! (Visst lät jag som din mamma?lika gnällig ;) ) Kram

2010-03-25 @ 23:59:43
URL: http://moalins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0