Min älskade Cilla!

Nu är min syster & hennes man framme i sitt nya hem i stockholm.
Vad underbart!
Jag kan knappt förstå att de skall bo i Sverige nu, det är en skum känsla.
En känsla av lycka och kärlek.

Jag har ägnat halva mitt liv (tänk er det hon har bott utomlands halva mitt liv!!!) åt att ständigt sakna henne.
Varje dag tänker jag på henne och undrar var hon gör och om hon saknar mig lika mycket som jag saknar henne.
Och nu ska hon flytta hit till Sverige, det känns underbart!
Att vi äntligen ska bo i samma land igen, och att vi kommer få träffas oftare.
Och att mina barn ska få umgås mer med sin moster.
Det var 7 MÅNADER sedan hon träffade dem sist! Det är sjukt länge, så länge att Alex inte ens vet vem hon & Mark är.
Åh det ska bli så underbaaart!

Jag älskar dej min älskade underbara syster, och det är underbart att äntligen få ha dig i samma land!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0