"Men mamma jag är bara lycklig för att Carro är här"

Denna helg har gått i rasande fart! Gårdagen spenderade vi på IKEA med Cilla, M, Mamma & Lee.
Sebbe var hel vild och busig pga Cilla såklart. Så jag trodde jag skulle bli galen!

Efter IKEA åkte vi till Fagervik och kollade på Timrås match, där vi åt en massa godis och Sebbis busade medans han hade en godis i munnen. Då sa jag åt honom att sätta sig ner, varpå han svarar
- Men mamma jag är bara lycklig för att Carro är här.
hihi sötisen!

Idag har vi varit hos pappa & M och ätit middag. Det var trevligt, men väldigt intensivt och högljutt då Cilla trissar upp Sebbe så otroligt :] Stackars lilla farmor satt bara där och log, och hörde nog ingenting vad som sades.

Nu ska vi vila inför den kommande veckan.

Bilder kommer imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0