En uuuuunderbar helg!

Vi har haft en helt underbar och super rolig helg i Stockholm+färjan med Cilla, Mark, Pappa & Monica.

Åkte ner till C&M på fredagskvällen, vi fick varmkorv o rosa bubbel när vi kom fram niiiice :]
Lördagen spenderade vi på stan, tog en prommis genom söder, ner mot gamla stan där vi åt lunch på en mysig restaurang.
Sedan vandrade vi vidare mot lite affärer och shoppade lite innan det var dags för Stockholm ice bar. Super coolt :] Vi fick på oss varma poncho/kappor och fick gå in i den iskalla baren, där vi fick varsin isdrink!
Cilla funderade på att stjäla glaset, men insåg med vår hjälp att det då skulle smälta i väskan ;p
När vi minglat klart där gick vi vidare till Bishop Arms och satt o pratade så länge att vi tillslut fick ta med oss indisk take away hem till Mockasinvägen. Det blev seeeen middag, men tydligen är det så man gör i Stockholm ;]

På söndagen tog vi det lungt och gick sedan ner på slussen+gamla stan där vi hittade ett mysigt café som vi satte oss på som även var vägg i vägg till O'learys där vi också hann smita in innan vi gick till båten för att möta upp Pappa & Monica.
Det var sjukt långt ut till båten, kändes som vi gick i evigheter :]

Vi hade en jätte trevlig kväll på båten, vi åt buffé ( dock ingen höjdare blä), handlade taxfree,  hade förfest i C&M's hytt med föööönsteeer ;] och gick sedan till baren, där vi dansade och hade det kul.
Det var även några "kändisar" med på båten de satt alldeles brevid oss och självklart när vi druckit några drinkar så kunde vi inte låta bli, så Mark & M började prata med dem och jag & C var inte sena att haka på.
Mark pratade även med C.B och berättade för honom att det inte fanns eurovision schlager festivalen i Australien.
- Nähä vad konstigt, ni bor ju inte i EUROPA svarade han då. ha ha ha.
Mark lovade även mig i ett svagt ögonblick att han minsann skall visa oss det riktiga Australien, och det ska han minsann inte komma undan ;]

Ja det har varit en riiiiiktiiiigt treeeevlig helg, TACK Cilla & Mark för att vi fick bo hos er och spendera helgen med er i er nya stad. Ni är verkligen de bästa!
Och tack för en super rolig kryssning C&M, Pappa & Monica.

Det kändes lite vemodigt att åka därifrån, men samtidigt uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuundeeeeeeeeerbaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaart att få träffa våra små älsklingar igen, sjukt hur mkt man kan sakna dem! Våra små prinsar ♥
Imorgon ska de vara påskgubbar på dagis, tihi.

Nu lite pics.



   

   Min man bjöd på champange mmmmm.

 haha, måste lägga ut dessa bilder oxå

Tillsist så ska jag lägga in en bild på något som vi fann på drottninggatan, som visar att Cilla verkligen flyttat till rätt stad.



Ni ser på henne hur överlycklig hon är över att det går att KÖPA IS i Stockholm :]
Jenny vet vad jag menar ;p hahhhahaha klockrent!

Kommentarer
Postat av: Cilla

Hi hi hi! Kände mig precis lite deppad eftersom jag packat väskan och jag måste åka bort i en vecka, men så läste jag din blogg och du fick mig att le igen! Tack själv för en superhärlig helg!!! Puss och kram

2010-03-30 @ 23:48:59
URL: http://annacecilia747.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0