Barndomsvän & Nationaldag

Vi har haft en mysig helg tillsammans, och det har varit härligt väder dessutom, det gillas!

Igår var vi en sväng till J & M och kollade på deras hus. Mycket trevligt!
Sebbis upptäckte dessutom att hans kompis bodde granne med dem, så han gick över dit och studsade på deras studsmatta en stund :)

  

Efter det släppte T & barnen av mig på stan där jag träffade min kära barndomskompis A.
Vi tog en kaffe på Waynes och hade en hel del catch-up to do om man säger så :)
Minns inte ens när vi sist satt ner tillsammans och pratade, kan nog vara närmare 10 år sedan.
Det var super trevligt! Och så kul att träffa henne igen! :]
Sedan tog jag en prommis hem i den härliga försommar eftermiddagen. Jag gick där och tänkte på hur lycklig jag är, och hur underbar vår stad och sommaren är ♥

Idag är det Sveriges National dag, och vi spenderade den nere på stan. Lyssnade på lite musik, umgicks lite med mamma/mormor, åt lite härlig mjukglass (kan fortfarande inte förstå att Sebbis fick i sig hela den enorma mjukglassen!), barnen fick varsin ballong, vi shoppade lite shorts till kidsen+uv dress till S och avslutade med att Sebbis fick härja loss i hoppborgen :)

   

Nu sitter vi här i soffan och skall snart slå på Sherlock Holmes.

Imorgon är det måndag och en ny vecka, med nya utmaningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0