Ännu en punkt på dröm listan att bocka av :]

Ett eget hus med en söt liten gård där barnen kan leka [X]

Ohhhh yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees! Idag vann vi vår budgivning och nu ska vi snart bli husägare :)
Känslan är svår att greppa, vi har drömt och längtat så många år.
Vi är så lyckliga!

Jag har varit ute med mina vänner och ätit middag, trevligt!
Och när jag gick förbi lekparken på vägen hem tänkte jag: Åh nästa sommar behöver vi inte vara rädd för att släppa ut barnen i sandlådan. Då behöver vi inte oroa oss för att kanske någon varit där och slängt glas under natten, för då kommer det vara VÅR sandlåda.

Åhhhhhhhhhhhh, kan knappt förstå det! It's a dream come truuuueeeeeeeeeeeeeeeeeeee :]

Jag hade en känsla om det här huset, allting kändes så rätt och det kändes i magen, men jag vågade inte hoppas.
Men nu kan vi slappna av, det har varit en låååång budgivning och jag har varit konstant nervös men nu är det klart. LOVELY :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

GRATTIS ;D

2010-06-15 @ 21:42:06
Postat av: Nina

Grattis vad roligt =)

2010-06-15 @ 22:02:34
URL: http://thepioneer.blogg.se/
Postat av: Fadern

Äntligen var det er tur. Är så glad för er skull.

2010-06-15 @ 23:00:34
Postat av: C

Men sitt inte o dröm nu, se till o baka..... snart fika!!!!



Och naturligtvis - Grattis till huset!!!

2010-06-15 @ 23:02:43
Postat av: Frida-Martina

Skoj med hus!

2010-06-16 @ 07:28:44
URL: http://www.frida-martina.se
Postat av: Anna

Välkommen hit till vår gata! Vi är så glada att få er till grannar :-)

2010-06-16 @ 10:27:41
Postat av: mamma

Grattissäger jag oxå. Jag kände oxå att detta skulle bli ert hem, och fint var det, vi har varit dit o tittat redan

2010-06-16 @ 17:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0