♥ Alex nu måste vi sova annars blir dom arga ♥

I Torsdags skrev vi då äntligen på kontraktet för vårt hus (tänk att jag kan skriva vårt hus!!! :]).
Det känns helt fantastiskt! ♥

Det har förövrigt varit en mysig men dock lite stressig midsommarhelg.

Midsommaraftonen spenderades enligt tradition uppe i Specksjön. Skillnaden denna gången var att Cilla & Mark var med samt att vi sov över där i tält. (Både vi & C+M)
Sebbis var så uppspelt och tyckte det skulle bli jättespännande, själv var jag lite skeptiskt till hur det skulle gå med sömnen på natten.
De fick vara uppe till kl 22 och sedan nattade vi dem i tältet, vi bäddade ner dem i varsin sovsäck på varsin luftmadrass (Jag och T skulle sova mellan dem).
Sedan sade vi godnatt och sa till Sebbis att de måste ligga i sina sängar och försöka sova.
Jag stod där utanför och lyssnade på dem en liten stund, jag hörde Alex krypa ut ur sin sovsäck och springa runt och busa, då säger Sebbis;
- LÄGG DIG NER ALEX, han lät mkt bestämd :]
Men lillebror lyssnade minsann inte utan sprang runt och tjoade.
- ALEX, LÄGG DIG I DIN SÄNG!, han lät fortfarande lika bestämd.
Men lillebror ville ändå inte lyssna.
- ALEX! Nu måste vi sova annars blir dom arga, säger Sebbe lugnt. Alex fortsätter busa en stund men när han inte får något gensvar av sin storebror så tröttnar han och efter ca 10 minuter sov de båda som två stockar.
De sov hela natten utan ett knyst och vaknade inte förrän 8.30! Helt otroligt mina duktiga små älsklingar!

  

Midsommardagen spenderade vi med att städa och baka inför mitt kalas igår. Jag bakade fram till kl 22!
Igår firade vi min födelsedag. Jag fick sovmorgon, T tog A på morgonen och han fick väcka Sebbis kl 9 då de kom in med paket och jordgubbar och sjöng för mig.
Sedan hade vi kalas med vår underbara familj, som hade med sig så fina presenter.
Bla presentkort, en ny bok fr Leila Lindholm (Me love!), en superfin tunika+kofta fr Cilla, glas, grejor till huset, Kent Singstar och jättefina kläder+örhängen av T ♥   
Vi fick även en skottkärra i 1 årig bröllopspresent av T's familj :]
Tack min underbara familj för allting ni ger mig, ni ger så mycket kärlek så jag inte vet var jag ska stoppa all min tacksamhet och kärlek ♥
Ni är fantastiska allihopa och jag älskar er alla så otroligt mycket ♥♥♥

  

Idag+imorgon är vi ensamma jag och T. Barnen är ute hos sin mormor+moster och myser och njuter utav sommaren. Det är så tomt så man vet inte riktigt hur man ska bete sig.
Idag efter jobbet var vi på banken och fixade lite med lån och sedan åkte vi ut på Café Juniskär, MYS!
Tyvärr hade de slutat med sikmackorna, buhuuuu :[ Största anledningen till att vi åkte dit (förutom att det är mysigt att vara bara vi förstås). Så istället tog vi en macka med havskräftstjärtar, också mumsigt men det kan inte ens mäta sig med sik. Men mysigt var det iallafall :]

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0