Semester!

Äntligen så har nu hela familjen semester tillsammans!

Min första semesterdag spenderade jag med kidsen i Fagervik och sedan var det GF hela helgen. (Bilder kommer senare då de ligger på mobilen). Dock tror jag det var sista året jag var tre dagar, det är ändå bara förfesten som är roligt. Förutom Torsdagen, då Kent var underbara!
Får fortfarande gåshud då jag tänker på det!

Igår var vi och hämtade barnen, det var underbart att få hem dem igen efter en hel vecka hos farmor och Stefan.
Sedan var vi upp till farsis o Monica i Specksjön eftersom han fyllde år. Mysigt!

Idag har vi spenderat dagen ute i det härliga vädret. Snacka om att det varit varmt idag, måste varit varmaste dagen hittills i år. LOVELY!
Vi har varit och badat och sedan hälsat på i Fagervik :)
Barnen har klarat sig bra utan bränna i solen, de har vänjt sig + smörjt sig bättre, men jag & T har bränt oss ganska rejält idag :/ Orutinerat! Men det är smällar man får ta ;)

Blir nog inte så mkt bloggande nu på semestern, nu ska vi umgås och ha det härligt bara! Också blir det en sväng till Cilla & Mark + Oxelösund.

Nu lite bilder.

   Karusell tajm på GF.

   11 Juli i Specksjön.

 Syskonlek i sanden.

 Lillhjärtat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0